Thursday 3 May 2012

Today's punya story (:

Harini , cam biasa lah meneruskan hari - hari praktikal .. bngun pagi- pagi ssekitar jam 4 amat lah payah sekali.. nak tak nak bangun juga lah.. atoi atoiiiii !.. bukan tu je beb~ awal- awal pagi dah berjogging *berjalan kaki ke stesen arena untuk menanti ketibaan driver van.. ni lah dikatakan princess, bestkan.. HAHA..

then, tibanya di lokasi praktkal, rutin harian di jalankan sperti biasa.. nak tau rahsia? * awal- awal pagi ni memang "blues " sangat- sangat.. nak tak nak, tnggungjawab jugaa baah..cewah.. dengan rajinnya. aku mengagahkan diri untuk bersemangat smasa berkerja, semanggaaaartt..

bestt, memang besssst lah waktu praktikal nie, dapat mengasahkan lagi cara-cara berkomunikasi ngan costumer- costumer.. budi bicara kita sesama manusia katakan.. *cewaahhh*..

pas penat- penat nie, ingatkan nak melabuhkan punggung sekejap di kerusi yang cantek tuu, baru aje aku nak duduk, kena panggil pula.. semua kami di minta berkumpul di convention room untuk mendapatkan injection antibodyy.. berdebar-debar jantung bagai nak raakkkkk.. astaga, bab2 jarum ni memang aku takut sngt walaupon berkerja, hari-hari tngok jarumm tu.. Hahaha.. pelik tp benar bukan (:
Then, kitaorang berjalan lah terkedek-kedek2 sperti itik ke conventionn.. sesampai nya aku di convention room, bagai nak lari keluar pulaa.. jantung makin kuat bergoncang masa tngok jarum menusuki isi kawan-kawan sprktikal..astaga..takut gilerr.. tup2..2 minit kemudian, turn aku pulak, aku ape lagi.. memang buat muka slumber habiss..tapi dalam ati, aku je lah tau..bagaikan jantung berhenti berdegup pulak..hehe..  memek2 muka adoii, kalO dirakam..memang ekpresi muka yg paling kiut la aku rasaa..haha..

 hemm..panjang nya cerita..aku pon tak tau aku nak cakap ape sebenarnyaa..memang tungang langgang lah cerita aku nieh.. munyi kok JABING, "kasih meh d Jedun, jedun" haha..ayat yang gempak tu, bila aku dh tak tau nak menyusun ayaatt.. aaahh..merepek aje lah aku ni..

moral of the story adalah : janganlah takut sangat, kalo takut make a simple breathing exercise untuk mengurangkan ketakutan..HAHAHA..sekian terima kasih.. ** ntah ape aku nak cerita sbnarnya nih*..soie...haha

No comments:

Post a Comment